Letnja sezona u planinskim centrima Srbije je u punom jeku, a promet koji je u odnosu na isti period prethodne godine gotovo 80 procenata veći, dokazuje da su posetioci srpskih planina zadovoljni ponudom koja obuhvata najrazličitije sardžaje – od porodičnih do adrenalinskih.
Skijališta Srbije su letnju ponudu na Kopaoniku prilagodila svim tipovima turista, pa se tako nude veoma dostupne opcije i za porodični odmor u prirodi i za aktivni odmor za sve uzraste koji podrazumeva panromasku vožnju žičarom, planinski biciklizam i adrenalinske adržaje (bob na šinama, zip lajn, tjubing). Višestruko povećani promet u odnosu na prethodnu letnju sezonu dokaz je da kampanja „Moja Srbija“, koju na inicijativu premijera Vučića sprovodi Vlada Srbije, već daje rezultate i da su domaći turisti prepoznali sve mogućnosti letnje turističke ponude naše zemlje.
Rad na afirmaciji domaćeg letnjeg turizma Skijališta Srbije su u svojim centrima započela pre nekoliko godina, jer nam je cilj da kapacitete i potencijale srpskih planina učinimo privlačnim i dostupnim tokom cele godine. Novi letnji sadržaji daju vidne rezultate, budući da je Kopaonik samo u toku protekle letnje sezone ostvario za 100 posto veći broj vožnji u odnosu na godine pre, a sudeći prema najnovijim podacima, ova sezona biće još bolja.
Aktivan odmor, zabava i relaksacija na veoma prijatnim temperaturama u planinskom okruženju sve više privlače turiste iz zemlje i okruženja, i Skijališta Srbije će nastaviti da u okviru kampanje „Moja Srbija“ rade na razvoju novih sadržaja kako bi naši centri svih 365 dana godišnje bili prvi izbor za godišnje odmore, ali i za vikend putovanja.