Kopaonik je ovog leta bio među top turističkim destinacijama u Srbiji o čemu govori podatak da je prihod na ovoj planini veći za 60 posto u odnosu na prošlu godinu. Brojne aktivnosti i zanimljivi sadržaji koji stoje u ponudi Kopaonika privukli su veliki broj gostiju, pa je ove godine povećan i broj prodatih karata. Letnja sezona na ovoj planini trajala je tri meseca i za to vreme prodato je oko 20 hiljada karata, što je za čak 65 posto veći broj u odnosu na isti perod prošle godine.
Ovog leta, oboren je i prvi rekord posećenosti tokom sezone, pa je samo u jednom danu prevezno preko dve hiljade turista na sadržajima Skijališta Srbije.
Iako je ovo tek treća godina da planinski centar Kopaonik radi i tokom letnje sezone, ulaganje u letnji turizam se pokazalo kao opravdana i isplativa investicija. Skijališta Srbije su unapređenjem turističke ponude, organizovanim i dobro planiranim marketingom uspela da dupliraju broj gostiju u letnjem periodu na ovoj planini za samo godinu. Daljim razvojem zanimljivih sadržaja i stvaranje uslova za aktivan porodičan odmor, broj gostiju će rasti iz godine u godinu, a Kopaonik će postati jedna od najtraženijih turističkih destinacija u regionu.