Pored skijanja i zimskih sportova koji su nezaobilazni, na Kopaoniku od ove sezone funkcioniše i sankalište, a ne bi trebalo propustiti ni festivale kao što je Music Week u martu, zatim novu apres ski zonu “Zbrda zdola” u centru skijališta, ali i odlične restorane i barove širom centra Kopaonika. Sama prelepa priroda i boravak na skoro 2000 metara čine da se osećate posebno, a uz to dodajte i noćne šetnje i uživanje u spa & wellness sadržajima.
Februar je interesantan period za porodično zimovanje, imajući u vidu dve nedelje zimskog raspusta. U toku je promotivna ponuda za hotel Grand, u okviru koje deca do 12 godina u pratnji dvoje odraslih imaju besplatan smeštaj za vreme raspusta, kao i popust na ski školu i ski opremu. Takođe, očekuje se najveća popunjenost za vreme praznika Sretenje, kada ćemo organizovati i dodatni zabavno-muzički program za goste.
Svetlana Kostić, direktorka marketinga MK Mountain Resorta, podelila je sa nama šta je novo ove godine na Kopaoniku, da li se povećao broj gostiju i kakvi su njihovi zahtevi.
“Definitivno Gorski Hotel & Spa je najveća novina u našoj ponudi na Kopaoniku. Novi hotel otvoren je sredinom januara za prve goste i već nailazi na veoma pozitivne reakcije, kako zbog ekskluzivne lokacije, tako i zbog vrhunskog uređenja i enterijera sa prelepim pogledima na sve strane Kopaonika i naravno kvalitetnih sadržaja i usluge za koju je zdužen MK Resort.”
Dodala je da svake godine imaju goste koji prvi put dolaze, a poslednjih godina je rastući trend dolazaka iz Makedonije, Crne Gore, Rumunije i Rusije. Međutim, ipak je najviše naših domaćih gostiju.
“Naši gosti su navikli na komfor, kvalitetnu gastronomsku ponudu i kvalitetne dodatne sadržaje, a brza i vrhunska usluga je svakako imperativ”, istakla je Svetlana Kostić.
Izvor: BIZLife